Przejdź do treści
Slaider2
Przejdź do stopki

Aktualności

Aktualności

Treść

 

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY GRYBÓW W SPRAWIE OGRANICZEŃ W FUNKCJONOWANIU URZĘDU GMINY GRYBÓW


             Informuję, że na podstawie § 22 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca  2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii ( Dz. U. z 2021, poz. 512 ) w związku z art. 3 ust. 3-38 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 1842 z późn. zm.), w związku z pojawieniem się przypadków COVID – 19 w Urzędzie Gminy Grybów

do dnia 9 kwietnia  2021 r.

Urząd Gminy Grybów został wyłączony

z bezpośredniej obsługi obywateli.

 

W przypadku konieczności załatwienia sprawy pilnej wymagającej kontaktu osobistego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, proszę o umówienie wizyty telefonicznie:

- świadczenia rodzinne: 18 448-42-34

- pracownicy socjalni: 18 448-42-46

Jednocześnie zaleca się załatwianie sprawy urzędowej poprzez:

·         Platformę e-puap

·         Kontakt mailowy sr@gminagrybow.pl, gops@gminagrybow.pl

·         Pocztą na adres: ul. Jakubowskiego 33, 330- 330 Grybów

Dokumenty można składać do skrzynki podawczej przy wejściu do Urzędu Gminy.

Za utrudnienia przepraszamy.

                                                                                              (-) Jacek Migacz

                                                                                           Wójt Gminy Grybów

13160